Fakta om eiendommen

Type lokale


Kombinasjonslokaler

Areal

145 m2

Bruttoareal

395 m2

Arealspesifikasjon

145 kvm Lager
250 kvm Kontor

| Kort om eiendommen

Eiendommen har ca 20 leietakere innenfor reklame/profilering, spedisjon, småindustri og proffhandel. De fleste leieforhold har vært her i mange år. Eiendommen er godt vedlikeholdt og oppgradert slik at det skal være et godt sted å jobbe for de ansatte.

| Innhold

Kontorene ligger på hjørnet i 3. etg. med utsikt til grønne omgivelser og har god plass for 8-10 arbeidsplasser.
Om det er behov kan vi også tilby lager på 145 kvm i 1. etg. med egen lastesone.

| Beliggenhet

Eiendommen ligger meget sentralt til på Mastemyr med kollektivt tilbud like utenfor døren som går direkte til Rådhuset i Oslo (Buss 83). Nærmeste togstasjon er Rosenholm, alternativt Kolbotn.

Det er enkel adkomst fra E 18 ved rundkjøring ved Quality Hotel Mastemyr.
Trenger dere overnatting er det 2 min. til Quality Hotel Mastemyr.

| Parkering

God parkeringsdekning med ladestasjoner for EL-bil.

| Diverse

Gårdeier Fabritius Gruppen AS

Fabritius Gruppen AS er en betydelig eiendomsaktør med hovedaktivitet i Oslo området, og har drevet med utvikling og forvaltning av næringseiendom siden 1991. Gjennom årene har selskapet opparbeidet en eiendomsportefølje og utviklet og gjennomført et betydelig antall prosjekter. Vi har egen driftsorganisasjon som forvalter eiendommene.
Vi har fokus på eksisterende leietakere og søker til enhver tid å finne gode løsninger for dem. Vi søker aktivt etter leietakere som ønsker en profesjonell partner når de skal etablere seg i nye lokaler.

| Ventilasjon

Det er ventilasjon med kjøling for kontorene. Anlegget er nylig oppgradert med nye maskiner.

| Lovanvendelse

Ved utleie vil meglers leiekontrakt bli benyttet. Husleielovens vil bare i begrenset utstrekning kunne påberopes av Leietaker. Kontakt vårt kontor for nærmere opplysninger og gjennomlesing av avtalen.
Utleier forbeholder seg her bl.a. retten til å kunne registrere utleievirksomheten i merverdiregisteret.
Eml. §§ 4-4, 6-2, 6-7, 6-10, 7-1 og 8-8 fravikes ved dette oppdraget.
Lov om hvitvasking
Eiendomsmeglere er underlagt lov om hvitvasking. Dette innebærer at oppdragsansvarlig har plikt til å melde fra til Økokrim om eventuelle mistenkelige transaksjoner.

| Hvitvaskingsloven

Hvitvaskingsregelverk
I henhold til Lov av 6. mars 2009 nr. 11 om tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering (Hvitvaskingsloven) er megler pliktig å gjennomføre kundetiltak av både oppdragsgiver og kjøper.
Dette innebærer blant annet plikt for meglerforetaket til å bekrefte identiteten til kjøper på grunnlag av gyldig legitimasjon. Samt plikt til å foreta kontroll av eventuelle reelle rettighetshavere. Der kjøper opptrer i henhold til fullmakt må også fullmaktsgivers identitet bekreftes på grunnlag av gyldig legitimasjon. Kundetiltak av kjøper, skal senest skje på kontraktsmøtet.
Dersom budgiver opptrer i henhold til fullmakt, må fullmakten fremlegges samtidig som bud inngis. Dersom kjøper er en juridisk person, plikter kjøper å fylle ut og returnere egne kundekontrollskjemaer før kontraktsmøtet. Firmaattest eller fullmakt må fremlegges samtidig som det inngis bud.

Dersom kundetiltak ikke kan gjennomføres kan ikke meglerforetaket bistå med gjennomføring av handelen, herunder ikke foreta oppgjør. Meglerforetaket er videre forpliktet til å rapportere mistenkelige transaksjoner til Økokrim. Med mistenkelig transaksjon menes transaksjon som mistenkes å involvere utbytte fra straffbar handling eller som skjer som ledd i terrorfinansiering. Manglende mulighet for kundetiltak kan også være et forhold som gjør transaksjonen mistenkelig. Det kan ikke gjøres ansvar gjeldende motmeglerforetaket som følge av at meglerforetaket overholder sine plikter etter Hvitvaskingsloven.

Kontakt

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud
på denne eiendommen

Roy Hugo Øren

Næringsmegler
salg/utleie

Mail: roy@metra.no

Mobil: +47 92 81 61 11

Telefon: 928 16 111

Torkil Krange

Næringsmegler
salg/utleie

Mail: torkil@metra.no

Mobil: +47 97 09 31 25

Telefon: 970 93 125