Fakta om eiendommen

Type lokale


Kontor

Areal

12 m2

Bruttoareal

592 m2

Fasiliteter


Garasje/P-plass

Aircondition

Bredbåndstilknytning

Heis

Kantine

Godt kollektiv tilbud

automatisk solskjerming

Arealspesifikasjon

1. etg: 65 kvm Cellekontor eller åpent landskap
2. etg: 12 kvm Kontor fra 12 m²
2. etg: 23 kvm Trippelkontor
3. etg: 12 kvm Kontor nr 323
4. etg: 480 kvm Leie en hel eller deler av etasje

Kort om eiendommen

-Svært sentralt ved E6
-Betjent personalkantine
-Cellekontorer eller åpent kontorlandskap
-Rikelig med parkering og ladere til el-bil
-Ventilasjon, kjøling og solskjerming
-Svært godt kollektivtilbud

Bebyggelse

Eiendommen består av to kontorbygg som er bygd sammen med en felles kantine. Første byggetrinn i Tuneveien 89 var ferdig i 2002. Byggetrinn 2 (nabobygget) ble ferdigstilt i 2019. Totalt 4 800 kvm i begge byggetrinn.
Ca 100 personer i 14 ulike selskaper har sin arbeidsplass på eiendommen. Bl.a. Advokathuset Justisia, Veidekke Entreprenør AS, Fernløf AS, OCH Ortopedi AS, Reijlers, Norsk Arbeidshelse AS, Norconsult AS, Andersen Process Consulting AS og Leonberg Reklamebyrå AS.

Beliggenhet

Eiendommen ligger på Grålum, godt synlig fra E6. Tidligere Tune rådhus er nærmeste nabo. Kort vei til sentralsykehus på Kalnes og ca 500 meter til av-/påkjøring til E6 og Quality Hotel & Resort.
Det er kort avstand til alle Østfold byene, ca. 15 minutters kjøring til Fredrikstad, 20 minutter til Moss eller Sverige og under en time til Oslo.
Det er gode bussforbindelser til alle Østfoldbyene og Oslo, med bussholdeplass rett utenfor eiendommen.
Grålum har et bredt utvalg av næringsvirksomheter. Her er det bl.a. 3 dagligvarebutikker, apotek, bibliotek, hotell, badeland, treningssenter, legesenter, tannleger, frisør, spisesteder og Inspiria Science Center.
Av kontorvirksomheter kan nevnes Politiet, Skatteetaten, BDO, PwC, Infotjenester AS, Nordea, Innovasjon Norge, Bentonmast, Caverion og advokater.

Adkomst

Avkjøring nr. 7 fra E6 i Lekevollkrysset på Grålum.

Innhold

Det er flere ulike areal-alternativer på eiendommen.
Kontorlokalene kan leies ut enkeltvis (fra 12 kvm) eller større etter behov. Det er også mulig å leie en hel etasje (ca 480 kvm) eller del av etasje.
Kontorene kan endres og tilpasses den enkelte leietakers behov både m.h.t. størrelse, arealinndeling, oppgraderinger m.v.
Kontakt gjerne megler med dine ønsker om areal så kan vi finne gode løsninger for akkurat dine krav og ønsker.

1. etasje:
Ca 65 kvm. Se tegning for arealinndeling.
Det er mulig å sette opp 2 lettvegger slik at arealet får 3 enkeltkontorer istedet for dagens mer åpne løsning.
Det er helserelatert virksomhet i nabolokalene.

2. etasje:
Enkeltkontorer på ca 12 kvm. Det er også ledig et "trippelkontor" på ca 23 kvm.
Ledige rom er 203, 207, 208 og 219.
Kan leies enkeltvis eller flere samlet.
Dersom du ønsker flere kontorer samlet kontakt megler så kan vi kanskje få til interne omrokkeringer som løser dette.
Felles møterom, kaffekjøkken, garderobe, wc og bøttekott for etasjen.

3. etasje:
Enkeltkontor på ca 12 kvm. Rom 323 er p.t. ledig.
Dersom du har større arealbehov er det mulig med intern omrokkering i bygget. Kontakt megler for nærmere opplysninger.
Felles møterom, kaffekjøkken, wc og bøttekott for etasjen.

4. etasje:
Dersom du har større arealbehov kan man leie hele eller deler av 4. etasje (totalt ca 450 kvm + 29 kvm på "hems").
Kontakt megler for nærmere opplysninger og oversendelse av eget prospekt.

Kantinen kan også benyttes til større møter utenom lunsjtid. 50 sitteplasser. Innhold kantineordning Tekniske løsninger som skjerm med kamera og mikrofon.
For de som er tilknyttet lunsjordning er bruk av kantinen inkludert i leien.

Se tegning senere i prospektet for nærmere beskrivelse av arealinndelingene.

Andel fellesareal tilkommer på ovennevnte areal.

Kantineordning:
Eiendommen har felles kantine.
Her serveres varmrett hver dag i tillegg til salatbar og brødmat.
Kostnad for dette er kr 548,- pr ansatt pr måned. Kostnad pr lunsj utgjør da kr 54,-.
Dersom man ikke er tilknyttet lunsjordningen kan leietakere benytte seg av gjestelunsj-tilbudet for kr 106,-.

Parkering

Parkeringsplasser for både kunder og ansatte.

Regulering

Plannavn: Tuneveien 87. Felt K/T2.
Ikrafttredelsesdato 21.04.2016.
Arealformål: Kontor/tjenesteyting.
I h.t. kommuneplanens arealdel er formålet bebyggelse og anlegg.

Leietaker er selv ansvarlig for at lokalene benyttes i h.t. gjeldende offentlige bestemmelser.

Standard

I kjøkkendelen for hver etasje er det bl.a. oppvaskmaskin, mikro og kjøleskap.

Oppvarming

Elektriske panelovner og via balansert ventilasjonsanlegg.
Gårdeier har inngått avtale med Sodvin AS om forvaltning av styringingsenheter tilkoblet oppvarmingskilder. Etter oppstart har er strømforbruket i bygget redusert med 37 % ved målrettet styring. Gårdeier mener det er viktig både miljømessig og økonomisk for leietaker å være bevisst på slike løsninger, men påpeker også at dette ikke skal gå på akkord med komfort.

Ventilasjon

Balansert ventilasjon med kjøling.

Energimerking

Energimerking foreligger ikke.
Ytterligere opplysninger om energimerking finner du på www.energimerking.no

Lovanvendelse

Ved utleie vil meglers leiekontrakt bli benyttet. Husleielovens vil bare i begrenset utstrekning kunne påberopes av Leietaker. Kontakt vårt kontor for nærmere opplysninger og gjennomlesing av avtalen.
Utleier forbeholder seg her bl.a. retten til å kunne registrere utleievirksomheten i merverdiregisteret.
Eml. §§ 4-4, 6-2, 6-7, 6-10, 7-1 og 8-8 fravikes ved dette oppdraget.

Hvitvaskingsloven

Eiendomsmeglere er underlagt lov om hvitvasking. Dette innebærer at oppdragsansvarlig har plikt til å melde fra til Økokrim om eventuelle mistenkelige transaksjoner.

Kontakt

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud
på denne eiendommen

Ann Kristin Berg

Næringsmegler
salg/utleie

Mail: akb@metra.no

Telefon: (+47) 69301800

Odd Groth

Næringsmegler
salg/utleie

Mail: odd@metra.no

Telefon: (+47) 91349453